onsdag 13. januar 2016

Kjærlighet, mer enn bryllup og valentin

Hei. I dag har jeg laget 2 pl-sider til scrapomania. Vi har tema kjærlighet for tiden. Dette byr på litt utfordringer da jeg ikke er gift og ikke har massevis av bryllups bilder å scrappe. Men flotte pl kort med kjærlighet finnes der utrolig masse av der ute. Og jeg har så lyst å ha de, for de er så nydelige. Men hva skal jeg bruke de til?

Vel, kjærlighet er jo så mye mer enn bare bryllupp og valentins. Hva med kjærligheten til barna, og man er jo glad i sin kjære sjøl om man ikke er gift.
Så jeg har valgt å lage 2 pl-sider med "Bryllups pl kort" og tema er fremdeles kjærlighet :-)


Side 1 er det nærmeste jeg kommer bryllups bilder :-) Det er fra min tante og onkel's sølvbryllup.




Pynta litt på kortet med Bistre. Dette er skikkelig gøy å leke med.

på denne siden har jeg brukt:
Pl-kort, overlays fra serien southern wedding


Bistre, maling i pulverform som reagerer med vann. Kan blandes ut med vann eller medium, eller strø pulveret direkte på prosjekter og spray over vann etterpå.
jeg har strødd på pulver og sprayet med vann etterpå.


Side 2 er fra slutten av vår kjæreste tur til Amsterdam.


Og da passer det perfekt med kjærlighets kort :-)






På denne siden har jeg brukt:

Pl-kort fra serien southern wedding core kit
Pl-kort, overlays fra serien southern wedding
Candi dot, rosa


Det var det jeg hadde i dag innen tema kjærlighet. Håper det ga deg inspirasjon til å scrappe litt:-)
Love is in the air <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar