søndag 17. januar 2016

Valentines eksplosjonsboks

Heisann :)

1 ting jeg aldri blir lei av å lage er eksplosjonsbokser. Synes de er så fine og enkle å lage, samtidig som det finnes så mange ulike måter å både pynte og ha forskjellig innhold i de. Siden vi har kjærlighet i luften har jeg brukt Pion design - to my valentine sin mønsterark kolleksjon. Boksen er laget i svart Bazzill.


Rosen på lokket, kantene og tangentene har fått seg litt Stickles - stardust for å gi ett glitrende preg. På lokket har jeg også limt fast trehjerter fra Calico.


Kantene på min eksplosjonsboks har fått seg noe fine hjerter som jeg har stanset ut med dies fra Spellbinders. På boksen har jeg brukt den største av de 6 ulike størrelsene som medfølger i pakken. For å lage de små hjertene på hver lomme, har jeg brukt den minste av hjertediesen fra Spellbinders.


Hjertene har fått seg litt Stickles - gunsmoke rundt kantene. Hjertene er også pyntet med litt blondebånd.


Istedenfor å lage en blomsterbukett i boksen, har jeg laget ett blomsterbed med blomster fra blant annet Storyteller. Disse har fått seg litt glitter med Bobunny glitter paste - sugar. Gjerdet rundt blomstrene er dies fra Die-namics. Jeg stanset ut 2 stk og brettet og limte de sammen til en firkant.



I de 4 små lommene i boksen har jeg laget 4 små tags som man kan skrive en hilsen på, eventuelt stemple noe fine ferdigskrevede tekster eller motiver.


Slik ser de 6 forkjellige hjertene ut ferdig utstanset. Alle 6 forskjellige størrelsene følger med i samme pakken og er som sagt fra Spellbinders.


Er kjempefornøyd med denne gjerde diesen fra Die-namics.

Håper dere likte eksplosjonsboksen min, og at det gav noe inspirasjon :) Ha en fin søndag alle sammen :)

<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar