søndag 24. januar 2016

Et enkelt bursdagskort

Jeg bruker ofte mønsterark som er fra serier med annet formål enn det de egentlig er til - som for eksempel på kortet jeg skal vise dere idag. Her har jeg brukt mønsterark fra Pion sin serie "Vintage Wedding" på et bursdagkort. De duse og fargene og lekre mønsterene er perfekte til mange forskjellige prosjekt! 




Kortet er veldig enkelt dekorert med glitter, blomster, klistremerkebokstaver og swirl fra Joy.



I tillegg har jeg brukt kartong fra Bazzill i fargene kraft og sprout.



Hjertene er stanset ut med to dies fra Spellbinders
classic scalloped heart og classic heart.

Har du noen gang vært veldig i stuss når du skal handle mønsterark, og lurer fælt på hvilken kartong som passer til? 
Jeg har lyst til å tipse dere om en super nettside som heter Bazzill matchmaker der de har samlet mange ulike mønsterarkprodusenter, 
og viser oss hvilke kartonger fra bazzill som matcher de ulike seriene  helt perfekt! 
Så neste gang du står i butikken eller på nettbutikken for å handle, ta deg en kikk innom der for å få litt tips :)


Ha en flott scrappesøndag!

Klem fra Ingvill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar