fredag 15. januar 2016

Kitslipp fra Scrapomania

Hei. I dag er det kit slipp hos Scrapomania :-) Yhui. Alltid en glede å få se hva som gjemmer seg i kita hver måned. Scrapomania kommer ut med: Kortkit, Prosjekt kit og PL kit.
Du kan selvfølgelig få kjøpt kita hos scrapomania på nett eller fysisk i butikken. Bare husk på at det er begrenset opplag, så ikke vent, for her går det unna :-)

PL-kit for Januar 2016
Dette er ett herlig kit med masse gull og glitter. NYDELIG. 
Du kan se hva som er i kitet i denne videoen.



Jeg skal vise dere hva jeg har laget av Pl-kitet for januar måned.

Jeg har laget 4 pl-sider. Denne gangen ble det fra uke 20 i 2015. Ja, jeg er ikke kommet lengre ennå, men vi tar en uke i gangen:-) Denne uken var det så mye som skjedde at det ble hele 4 sider av en og samme uke :-)


Så vi starter med side 1


Her var vi i bursdags selskap, og hadde farvel kos med noen i familien som skulle flytte.
Bare digger alt som kom i kitet. Dottene har jeg festet med 3D puter, og stickersene har jeg nesten brukt opp;-) 



Side 2


Her var vi på skoleforestilling til mellomste gutten i huset. 
Barna syns det ble litt kjedelig, så da tok søskenbarnet og tullet med de, 
og det ble en flott bildeserie til ho mor :-)



Side 3


Grilling i fjæresteinene hører mai og sommeren til.

Denne gangen er der kun med store pl-kort. 
Det blir så mye liv i en pl, når man deler opp ett stort kort til 2 små.
Så over til side 4.


Da er det 17 Mai som står for tur, og den fikk nesten hele siden for seg selv :-)


Det var det jeg har laget av mitt pl-kit. Jeg har fremdeles både kort og pynt igjen, så her får man virkelig det man trenger og litt til :-)

Håper du fikk litt inspirasjon til hva du kan gjøre med ditt pl-kit, eller du fikk lyst til å kjøpe ett du også :-) Ett veldig flott kit er det i hvertfall, og jeg kan anbefale det på sitt varmeste :-)

Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar