søndag 10. januar 2016

Love is in the air.....

Idag skal jeg vise dere et folderkort jeg har laget. De er perfekte for de anledningene der du har lyst å gi et kort med plass til noe lite ekstra, for eksempel en liten sjokolade eller lignende. Og hva passer vel bedre enn det nå som det nærmer seg valentinsdag?
Målene finner du nederst i innlegget her om du har lyst å lage ett selv.


Mønsterarkene i den nye serien til Pion "To my valentine" er så romantiske og delikate at de var perfekte til kortet mitt. Jeg har her kombinert flere av mønsterarkene fra serien og brukt de sammen med bazzill i fargene crimson og kraft.
Diesen jeg har brukt er Hearts fra Joy!crafts som både kutter og embosser, og den er bare fantastisk lekker!
Her har jeg stanset ut to stk og bygget opp med limputer for å få litt mer dimensjon.
I tillegg har jeg brukt Wink of Stella brush slik at noen av hjertene fikk et strøk med glitter.
Rundt hjertet og for å feste selve kortet har jeg brukt en lekker blonde som er 1,5" bred.
Det som er ekstra kjekt med denne, er at du kan klippe den i midten dersom du heller vil ha en smalere blonde, som jeg har gjort til knytingen.
I tillegg har kortet fått litt roser til pynt.
Alle rosene har fått en touch av Stickles i fargen Christmas red.
Om du har lyst å lage et folderkort finner du et forslag til mål her, men du kan såklart endre alt etter hva du ønsker selv.
I tillegg til selve kortbasen trenger du to kiler til den korteste delen av kortet for å lage folden.
Håper jeg har gitt deg litt inspirasjon og at du får
en søndag full av klipping om liming!
Scrappeklem fra Ingvill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar