fredag 22. januar 2016

Hjertevæske

Heisann :)

Denne gangen vil jeg vise dere min lille hjertevæske som jeg har laget ved hjelp av hjertedies fra Spellbinders. Disse diesene har jeg jo brukt i mine 2 forrige prosjekter også. Synes den er utrolig enkel, fin og allsidig. Væsken er laget i kartong og kledd i mønsterpapir fra Pion design - to my valentine. Har også brukt rød Bazzill.


Hjertene og hanken har blitt svertet med Distress ink - Tim Holtz. Hjertene er bygget opp med 3D puter for å gi mer dimensjon til prosjektet.




På kantene av væsken har jeg brukt eyelets og trukket bånd igjennom.


Rosene på mønsterarket Pion design - valentines roses har fått seg litt Stickles. Elsker effekten den gir. Det er plass i den lille væsken til å ha noe oppi, som f eks noen sjokoladehjerter eller en annen liten oppmerksomhet til noen du er glad i <3


Her vises alle hjertene utstanset med diesene fra Spellbinders

<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar