onsdag 6. januar 2016

Love is in the air...

Heisann. Da er det min tur med ett innlegg for ScrapomaniaScrapomania er som sikkert mange av dere vet, en flott scrappebutikk i Ålesund/moa. De er også nettbutikk. Her finner du alt du trenger av scrappeutstyr og litt til, og er det noe de ikke har, så er det bare og spørre. Scrapomania arrangerer også diverse treff og i April 2016 Skal de arrangere treff i Geiranger på Hotell Union. Så da blir det både avslapping og scrapping på en gang, Og selvfølgelig masse god mat og kjekke scrappevenner. Blir du med?

Men over til dagens innlegg. Vi nærmer oss Valentine og det er kjærlighet som står i fokus nå. Så i dag ble det ett helt enkelt valentines kort fra meg. Og selvfølgelig har jeg brukt ett PL-kort som utgangspunkt :-)



Hjertet er laget med 2 lag små hjerter som er limt oppå hverandre med sommerfugl effekt.




På dette kortet har jeg brukt følgende:

Pl-kort fra Teresa Collins, clear cards
Dies fra Joy.


Kunne selvfølgelig ikke la være å lage en PL-side også. Selv om denne siden ikke er så mye visende kjærlighet, så legger jeg mye tanke og følelser ned i sidene jeg lager. De betyr mye for meg. 
Denne siden er fra eldste guttungens 9 års dag, det begynner å bli noen år siden nå gitt :-)
Endelig fikk han sin etterlengtede gitar. 


Her har jeg laget bakgrunns arka med brusho. Sjablong og modelingpaste lager tekstur. 
Hadde en stilig sjablong med en stor gitar på. Den passet så utrolig godt her. 
Denne pl-lommen lagde jeg selv med Fuse toolen min. 
Da jeg ville ha bilda som de er nå, og jeg ikke hadde noen lomme som passet.


Stempel må jeg nesten alltid ha med på mine prosjekt. 


Litt bling og tre stjerner og noen ord skrevet med ut med Dymo.


På denne siden har jeg brukt.

Stickers fra MME
Tre stjerner

Det var mitt bidrag til dagens inspirasjon. 
Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine.
Klem DT-Elisabeth





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar