lørdag 30. januar 2016

Pyramidekort

Hei på dere!

Idag vil jeg vise dere et pyramidekort som jeg har laget. Dette skal være et kort til noen som snart fyller år. Og inni har jeg laget en liten minialbum med bilder av barna :-)


Basen er av Bazzil Vanilla kartong, og mønsterarket er fra Maja Design - Enjoying Outdoor - Im Happy. Noen ulike deler er laget med forskjellige rester etter andre Maja papirer. Men alle går så godt sammen så jeg synes det er så fint å kunne kombinere dem.


Rammen rundt pyramiden er stanset ut med en dies fra Spellbinders. Jeg har brukt en grillpinne til å tre igjennom. Her har jeg knyttet på et lilla bånd sammen med en liten charms.

Innsiden er pyntet med papirer fra samme serien Maja Design - Enjoying Outdoors - Having tea in the sun. Sammen med noen stemplede tekster, blomster og blonder er det ikke så mye mer som skal til. 




Jeg har laget en liten skjult tag på innsiden der man kan skrive en liten personlig hilsen.



Minialbumet er tilpasset pyramidekortet og brettet av samme Vanilla Bazzil kartong. Pyntet med masse ulike rester fra Maja Design. De passer godt sammen alle sammen syns jeg. 


Ønsker deg en fin helg!

Klem fra Marie. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar