onsdag 27. januar 2016

Yes, I do

Hei. Vi har jo tema kjærlighet her hos scrapomania for tiden. Jeg har i dag fått lånt meg noen bryllups bilder, fra en av våre nygifte i designteamet. Sånn at jeg også kunne scrappe kjærlighet:-)

Det var utfordrende å skulle scrappe noen andres bilder, som jeg ikke hadde valgt ut selv, men det var skikkelig gøy også :-)


På denne første pl-siden valgte jeg å lage i helt clean and simple stil. 
Bilda er så vakre og jeg lar de snakke for seg selv. 

Jeg har brukt pl-kort fra 3 forskjellige pakker her. 




På den neste siden har jeg brukt litt mer farger og litt pynt også. 


En liten oppsummering på hva jeg har brukt:



Vil få rette en stor takk til Brudeparet og fotograf Bigton Foto, for lån av bryllups bilder :-) 

Det var det jeg hadde for denne gang.
Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar