lørdag 9. januar 2016

Bryllupsboks med kake

Hei på dere!

Det nærmer seg Valentinesday og bryllupstid. Scrapomania har fått inn masse nytt i det helt rette tema. Nydelige dies i flere varianter, hjerter og bling. Og den nydelige serien fra Pion Design - To my Valentine er fremdeles å finne i butikk. Så nydelig!

En kjempefin dies fra Tattered Lace - Couple fikk lov å bli med i posen min, til stor glede når jeg hadde hamstret av de flotte papirene fra Pion Design. Da måtte det bli noe innen bryllup og kjærlighet :-)




Det ble en eksplosjonsboks med kake i, og selvfølgelig den fine dies av brudeparet som hovedfokus på toppen. Den gjor seg så godt så den eneste pynten utenom denne ble litt blomster i det ene hjørnet.



Innsiden består av samme mønsterarkene som utsiden. En liten tekst med lykkeønskninger med små hvite halvperler stanset ut med en dies fra Spellbinders.





Her er det jeg har brukt:

Diverse blonder
Hvite runde perler til "kakepynt"
Alle blomster og brudeparet har fått et strøk med modpodge

Håper du fikk litt inspirasjon. Jeg kommer nok til å lage litt flere prosjekter med brudeparet mitt ;-) 

Ønsker deg en fin helg!

Klem fra Marie. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar