torsdag 14. januar 2016

Hvit romantikk

Idag vil jeg dele et romantisk kort i hvite nyanser med dere. 





Min utfordring til meg selv denne uken var å lage et kort helt 
uten bruk av mønsterark, og Bazzill Basics Cardstock pad 
var perfekt til dette formålet. 

I denne blokken får du hele 36 stk kartong i seks ulike typer bazzill - perfekt til kartong-friker som meg.

Kortet jeg har laget er et gatefold-kort, og kartongen jeg har brukt er bazzill white, coconut swirl og diamond. Sistnevnte er en skikkelig nydelig shimmer-kartong <3

Alle ytterpanelene har blitt kantet med Stickles stardust 
for å få en mer markert kant.




Det er fargelagt med Copics i disse fargene:

Hud
E93
E21
E11
E000
E0000

Hår
E43
E42

Klær og tilbehør
W3
W1
W0

Jeg har brukt få farger, fordi jeg ville at kortet skulle ha et dust og rent uttrykk, og samtidig ville jeg vise dere at dere må ikke ha hele serien til Copics for å kunne fargelegge. Motivet har også fått litt Liquid pearls i fargen White opal på seg. Det er ikke så lett å få frem på bildet her, men hjertet og vingen til Tilda har fått et strøk med Wink of Stella brush i fargen glitter tranparent.


Motivet og rammen rundt har jeg trykket ut med dies fra Spellbinders. 
Swirlen er diesen Vintage flourished fra Joy!crafts.

I tillegg har jeg brukt MASSE blomster, osteklut og perler som passer sammen med det duse fargeskjemaet som resten av kortet er i.



Innsiden av kortet er enkelt dekorert med embosset mønster på panelene. Embossingen jeg har brukt er Zing Glitter Embossing Powder Silver og 
Embossing Powder Holographic fra Ranger.



Hjertene er fra resteskuffen min, så jeg er dessverre litt usikker på hva stempelet heter. De er fargelagt med Copics i fargene W3, W1 og W0. I likhet med hjertet og vingen til Tilda, har disse også fått et strøk med 



For å holde kortet sammen har jeg brukt en magnetstripe.



Imorgen er det kit-slipp på bloggen - gled dere!

Ha en fantastisk dag fylt med scrappeglede! Som Albert Einstein sa:

"Creativity is intelligence having fun"



Klem Ingvill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar