tirsdag 26. januar 2016

Bryllupskake

Heisann :)

I dag vil jeg gjerne vise dere en bryllupskake som jeg har laget. Kaken og sokkelen er laget av Bazill chipboard sheet som jeg har kuttet opp og tilpasset i passelige størrelser. Deretter er de kledd med Hvit Bazzill


Kaken har jeg tenkt at kunne bli brukt som gave til brudepar. Derfor har jeg brukt diesen med påskriften "Til brudeparet" fra Kaboks.




På toppen av kaken har jeg pyntet med diverse blomster fra blant annet Magnolia og Papirdesign. Jeg må jo da som vanlig ha litt glitter på mine blomster og liker best å bruke Bobunny glitter paste som pensles lett på med en myk pensel.


Det jeg virkelig ønsker å vise frem denne gange er denne lekre diesen Joy! Som regel er det vanskelig å se på diesen når den henger i butikken hvordan den vil bli når den er ferdig utstanset. Jeg synes jo virkelig denne fortjener å bli vist frem :) Jeg har klippet og tilpasset denne for å passe rundt kaken og tatt utgangspunkt i midten av diesen for å kunne få det til å harmonere mellom de ulike etasjene. 


Den andre diesen jeg har brukt er jo som nevnt over fra Kaboks. Om du er som meg å ikke er overbegeistret for din egen håndskrift er dies med tekst en veldig fin løsning å bruke.

Det var det jeg hadde til dere i dag :)
<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar