lørdag 16. januar 2016

Navnedag med Maja Design

Selv om det er hjerter som rår nå frem mot valentinsdag, så er det anledninger innimellom som en trenger en annen type kort til. Derfor vil jeg idag vise dere et kort jeg har laget til en navnedag for lille Trym.

Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design sin serie Vintage Baby. De jeg har brukt er fra 6' x 6' blokken, men du får disse arkene også i 12' x 12'

Som dere ser bommet jeg på årstallet, men rakk ikke ta bilde etter at dette ble fikset *ooooops*



samt noen mindre, kremfargede innimellom.





For å bryte fargene litt, har jeg brukt en stjerne fra 
Maya Road 'Wooden buttons' og en bit hyssing.




Lekre, selvklebende perler må til, samt en touch av Stickles stardust på de blå blomstene <3




Jeg har visst fått dilla på gatefold-kort for tida, siden dette er det 
tredje jeg lager på en uke - men de er jo så fine *sukk* 
Atter en gang har jeg brukt magnetstriper til feste.




Kortet inni med skrivefelt.




Håper dere alle får en finfin lørdag videre, og at dere 
finner rom til litt papirkos også nå i helgen <3


Scrappeklem fra Ingvill


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar