onsdag 20. januar 2016

Kjærlighet i hverdagen.

Hei. I dag har jeg ett innlegg for scrapomania. Temaet vi kjører der for tiden er kjærlighet. Jeg velger å tenke litt utafor den tradisjonelle bryllup/valentins boksen og har i dag valgt å fokusere på den hverdagslige kjærligheten. Da jeg fant disse bilda av min sønn og stesønn som begge elsker traktorer, var valget veldig lett :-)


Det ble 2 pl-sider i samme serien. 
Side 1


Jeg syns kaizer craft har så utrolig mange lekre ark og pl-kort. 
Mange av arka deres er ferdig trykt sånn at de passer perfekt til pl.


De kommer i pakke med 3 ark. Sort, hvit (som jeg har brukt her) og transparent.


Side 2


Det var stor stas og finne en så fin traktor i skogkanten når vi var ute å gikk tur.


Og at de gutta her elsker traktorer, det er det vel liten tvil i :-)


 På disse sidene har jeg brukt følgende:

Zig glitterpenn på sommerfuglene

Ønsker dere alle sammen en fin scrappe stund i vinterværet. 
Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine :-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar