søndag 31. januar 2016

True friends -et kort

Heisann alle sammen.

Nå har jeg akkurat kommet hjem og landet i sofaen etter en helt herlig helg på Scrapomaniatreffet på Flisnes. Nesten 50 scrappeglade damer var samlet der denne gangen. Takk til alle sammen som var med å bidra til at helgen ble så kjekk som den ble!

Nå vil jeg vise dere ett av kortene jeg fikk laget i helgen. Cathrine, Kitt Jorunn og jeg hadde en liten intern utfordring der vi alle skulle bruke samme papira, litt bølgepapp og et trehjerte. Vi endte opp med tre veldig forskjellige resultat, og sånn ble mitt kort;


På dette kortet brukte jeg mønsterpapir fra maja design.
Hvit cracle paint
Metallpynt malt med hvit gesso


Tusen takk for denne gangen til alle som var på treffet i helga. Slapp godt av og ikke glem å melde dere på Geirangertreffet!!

Ha ei strålende uke!

Klem fra Rannveig K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar